Empat hari lepas...

Cuti panjang dah pun abis. So, marilah kita recap balik apa penemuan-penemuan menarik untuk dikongsi bersama sepanjang empat hari yang lepas:

11
Aku tengok Ghost Rider.

10
Botol air mineral tak boleh diguna semula melebihi tiga hari lepas ia mula dibukak. MERBAHAYA!

9
Risiko kesihatan dan penyakit yang ada dalam makanan ringan(junk food) dan makanan segera(fast food) adalah lebih merbahaya daripada merokok. MERBAHAYA JUGAK!

8

Yasmin Ahmad menang anugerah kat Berlin Film Festival untuk filem ‘Mukhsin’. Tahniah.

7

Entry Gayour ada dalam wikipedia. Tahniah jugak.

6

Shazroy pernah cakap: ‘Rezeki is abundance’. He could’nt be more right. Precisely my friend!

5

Aku pegi Seremban dan terjumpa banyak 'sign' dari seluruh alam. Nampaknya alam ingin menunjukkan aku sesuatu. Barangkali ada petanda. It's working, wohoo!

4

Civil War(komik) akhirnya tamat. Tak sabor nak gi kedai komik ni...

3

Masih tak kemas bilik.

2

Baru abis baca buku Paolo Coelho bertajuk ‘The Alchemist’. Mungkin the best book pernah aku baca setakat ni.

1

Aku happy untuk ketika ini.

Ulasan

gayour berkata…
moga bebahagia di dunia dan akhirat. amin.


ah!ah! underware.....
thesandman berkata…
[ lawak repeat ]

*YAWN!*