IN LOVING MEMORY...

Ulasan

Zid berkata…
I still remember the first day being roped in and stepped foot in the office and I saw an aspiring mini "Daily Planeteers" in those cubicles..

Good times. But, ever since Adam, we are creations of perseverence. The time will come again when this embodiment resurges.

Just a matter of time my friend. A matter of time...
thesandman berkata…
Fello Justice Leaguers!

Please take a cue or two from the ever Zealos Zid!

But alas, it is FATE(?)...and it was great while it lasted.

TQ all.
areyoung berkata…
Nak jadi neo-seniman huh?

..ko fikir ko m nasir?

Hah? Hah?!
thesandman berkata…
Bukan... bukan jadi M.Nasir.

tapi menjiwai semangat neo-seniman yang mana zaman-zaman perjuangan itu semakin dipinggirkan dan getir.

Aku mahukan evolusi.
selipar berkata…
aku tau kau 'pejuang sejati'. jauh disudut hati aku tetap merasakan yg masanya pasti akan tiba...
thesandman berkata…
Yang sebenarnya 'masanya sudah pun tiba'.
cheqmentie berkata…
Sedih yang berpanjangan boleh bawak rasa derita. Apa yang berlaku mesti ada sebabnya. Mesti ada sesuatu yang lebih besar yang perlu dipelajari, yang perlu dikaji, yang perlu diperbaiki. Saya percaya penutupan JOM bukan untuk suka2. Kita kena tengok hikmah disebaliknya. Semua orang dah berusaha sehabis baik untuk mempertahankan majalah ni. Tapi nak buat macam mana, nasib tak menyebelahi kita...bersabarlah...
thesandman berkata…
ya.

bersabar adalah hiasan terbaik kehidupan seorang lelaki
- kata bijak-bijak pandai.