SALAM RAYA AIDILFITRI 2006 BUAT SEMUA


Hari Raya ini aku nak ucapkan SELAMAT.

Kalau diizinkan, aku nak korang-korang semua tolonglah beri ruang untuk aku yang humble dan naif ini mendapat pelepasan dari sebarang tuduhan, andaian dan label yang tidak seharusnya.

Aku tak boleh janji yang aku takkan buat benda tu balik, sebab kadang-kadang keterlanjuran kata atau terkasar perbuatan itu sememanganya tidaklah disengajakan.

SO,

Macam manusia biasa lain yang bukan metahuman, mutant, alien ataupun superhero... inilah timing terbaik untuk kita, aku dan semua yang selama ni menjadi kawan dan sahabat aku, bagik aku permisi bermaaf-maafan dan memberi keampunan dan pengampunan yang aku perlukan.



Seriously - From the deepest depth of my heart and soul.



ZAHIR DAN BATIN.




p/s: Have a safe journey and trip, kirim salam aku kat orang-orang kampung. Makan samperit ingat kat aku sebab itu kuih raya paling agung Aidilfitri yang nampaknya tiada tolong bandingnya dari dulu, dan mungkin kini dan selamanya.

Ulasan

sempena hari yang mulia ini, izinkan aku untuk mengambil kesempatan untuk memaapfkan segala dosa2 kau kat aku..

have a nice raya!
kulatkulat berkata…
selamat hari raya juga...
maaf zahir & batin
thesandman berkata…
semuanya aku maafkan
; )

YEEAAAYYY!!! HAPPY...