HARAP MAKLUM.INI ADALAH SUATU PENGUMUMAN YANG PENTING.

Dengan ini saya,Faizal Mukhtar ingin nak bagitau
korang semua something yang perlu korang2 semua
ambik tau.Ini disebabkan pagi tadi saya bangun
dan sesuatu yang amatlah tragis telah berlaku
kepada kehidupan saya yang serba malang ini. Yang
demikian ini saya nak maklumkan kepada korang2
semua yang bahawasanya talian telefon bimbit saya
telah pun DIPOTONG ... saya ulangi DIPOTONG abiss.
Nak buat camner,nasik dah jadi bubur.Padan muka
aku!!!Sapa suruh tak bayar bil sampai 4
bulan,tempeleng kang --- baru tau!


Jadi tak gunalah korang2 semua mendail nombor itu
lagi kerana sudah tiada gunanya lagi dan paling
tak bermanfaat sekiranya diteruskan
jua.apapun,korang2 semua bolehlah contact aku
lalu e-mail atau group ini untuk update tentang
diri saya yang serba hampeh ini.

sekain,terima kasihlah.

p/s : saya akan cuba dengan segala super-power
saya untuk mengembalikan talian telefon
saya...paling tidakpun saya beli line baru untuk
kegunaan dan kesenangan kita bersama.sekali
lagi,maafkanlah diatas kesulitan ini.

Ulasan